15:34
Засідання педагогічної ради
22 лютого відбулося чергове засідання педагогічної ради на тему " Використання інтерактивних педагогічних технологій у навчанні предметів природничо-математичного циклу".
Процес навчання – не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Адже куди важливіше навчити, ніж просто розповісти. Цей процес потребує напруженої розумової роботи підлітка та його власної активної участі в цьому процесі. Цю мету і переслідує застосування інтерактивних технологій.
Інтерактивні технології – це порівняно новий, творчий, цікавий підхід до організації навчальної діяльності учнів.
Слово “інтерактив” походить від англійського слова “interact”. “Inter” – це взаємний, “act” – діяти. Інтерактивний – здатний взаємодіяти або перебувати в режимі бесіди, діалогу з будь-чим (наприклад, комп’ютером) або з будь-ким (людиною). Сутність інтерактивного навчання полягає в активному залученні всіх учнів до процесу пізнання.
Вчителі-члени шкільного методичного об ’єднання природничо-математичного циклу поділилися досвідом роботи, провели майстер-класи з використанням деяких поширених інтерактивних технологій.
 Також на педраді підведено підсумки стану навчання учнів 5-6 класів математики та оглядового контролю за навчанням учнів 7-11 класів хімії.
 Розглянули питання підготовки учнів 4, 9, 11 (12) класів до проведення державної підсумкової атестації. Здійснили вибір навчального предмета для складання учнями 9 класу.
 За підсумками засідання прийняті відповідні рішення.
Категорія: Новини шкільного життя | Переглядів: 393 | Додав: Светлана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: